Kaymakam Arıkan, Subaşı köyünde vatandaşlarla buluştu

Haberler.comHaberler.com23 Haz
AA

Kemaliye Kaymakamı Emirhan Arıkan, köy ziyaretleri kapsamında Subaşı (Başekrek) köyünü ziyaret ederek vatandaşlarla bir araya geldi. Kemaliye Kaymakamlığından yapılan açıklamaya göre, Arıkan, ziyaret sırasında Köy Muhtarı Salih Cengiz Yılmaz'dan köyde yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Vatandaşlarla da bir araya gelen Arıkan, köy sakinleriyle sohbet ederek talep ve önerilerini dinledi. Köyde gerçekleştirilen hizmetleri yerinde inceleyen Arıkan, yürütülen çalışmalardan dolayı Muhtar Yılmaz'a teşekkür etti. Kaymakam Arıkan, köyde hayata geçirilen hizmetlerin vatandaşlara hayırlı olması temennisinde bulundu.

Hızlı, reklamsız ve yapay zeka özetli haberler için mobil uygulamamızı indirin

Hızlı, reklamsız ve yapay zeka özetli haberler için mobil uygulamamızı indirin